sstars

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Svar på tal

Av sstars - 22 december 2012 10:29

 


 

Svar: Jag har TIDIGARE sagt att jag är en tjej som går i 9a och vid tillfället inte tänker eller kan lägga ner mycket pengar på bloggen. Om jag vid tillfället har en tävling nån gång så blir det kanske en poster. Ingen parfym. Jag går  i 9 an och har inga möjligheter att lägga ner pengar på bloggen. Hoppas ni förstår det. Kanske i framtiden när jag blir äldre jag kan lägga ner mer pengar på er FINA LÄSARE! Kram och GOD JUL :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sstars - 22 december 2012 10:18


Hej vill bara säga att mitt internet har legat nere ett tag, vilket ni märkt har påverkat bloggningen. Sen kommer jag även ta en bloggpau fram tillsnyår. Jag hoppas ni förstår att jag har annat än att blogga för mig. Sen ska jag börja igen.     ...

Av sstars - 13 december 2012 08:54


Idag fyller den amerikanska sångaren och låtskrivaren Taylor Swift 23 år! Grattis säger vi då! Idag kommer även hennes nya musikvideo till "I Knew You Were Trouble" släppas.     ...

Av sstars - 13 december 2012 08:47


  Rihanna och Calvin Harris låt "We Found Love" är etta på listan!   1. Rihanna & Calvin Harris – “We Found Love”2. Flo Rida – “Good Feeling”3. The Wanted – “Glad You Came”4. Ellie Gouldin...

Av sstars - 12 december 2012 09:31


    Vill ni att jag ska lägga upp videon imån när den kommer ut? ...

Av sstars - 12 december 2012 09:20

Eftermånga sjukhus besök så har Miley Cyrus lilla yorkshiree terrier tråkigt nog dött. Miley har själv tweetad om det och mår inte så bra efter denna händelse. Bläddra gärna i gallerier här nerdan för för lite bilder. (Klicka för större format)   ...

Sstars

       

Här på Sstars kommer senaste skvaller, nyheter och mycket mer uppdateras om kändisar som till exempel: Demi Lovato, Selena Gomez, Justin Bieber, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Bella Thorne, Jennifer lawrence, Dakota Fanning.

Hoppas du trivs och kommer tillbaka! 

Sök i bloggen

Fråga mig

30 besvarade frågor

Veckans Star

     

Namn: 

Födelsenamn:

Född:

Bor: 

Yrke:

Aktuell:  

Officiell sida:

 

Har du någon favorit kändis som du skulle vilja skulle bli veckans star? Kommentera!

 


Tillfälligt nerlagt, kommer fortsätta så snart som möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Speciella länkar

   

 

Länkar

RSS

Viktig information

Komihåg att jag inte har någon som hellst kontakt med någon jag skriver om och att jag inte ansvarar för felaktig information!

Design

Headern är gjort av Lucy Hale News

 


Skapa flashcards