sstars

Alla inlägg under november 2012

Av sstars - 30 november 2012 10:14

   

Bella Thorne hjälper till att ge mat till dom hemlösa på 'Thanksgiving'

 


Disney stjärnan Bella Thorne har varit med och hjälp till dela ut mat åt hemlösa på thanksgiving. En amerikansk helg då man firar vad man har. 

Av sstars - 30 november 2012 09:41

Ny design är på väg tack vare underbara Lucy Hale News!


Jag ska lägga upp den och andra ändringar senare. Kram


 

Av sstars - 29 november 2012 11:14

 

Vackra Selena Marie Gomez.

Av sstars - 28 november 2012 12:56

  

Demi Lovato visar sin nya tatto.


Demi Lovato har under veckan skaffat sig en till tatto. Med fåglar på. Det står "Faith" på den vilket betyder "Öde".

Av sstars - 28 november 2012 12:41

Hej ville bara säga att som ni kanske vet så bryr jag mig väldigt mycket om denna blogg. Därför är den igång. Dock så går jag i 9an och ska välja gymnasie om bara några veckor. Så snälla sluta klaga och spamma med kommentarer som säger att jag ska blogga ännu mer. Jag gör mitt bästa. Tyra, grundaren av bloggen skulle stänga bloggen om det inte vore för mig som ville fortsätta driva den. Så kan ni vara jättesnälla och tagga ner lite. Ja, jag kommer ta in en annan bloggare senare. När jag har mer tid och ork att hitta en bra. Dock kommer detta vara en som bara kan göra inlägg. D.v.s med ett gästlösen, då jag har kvar samma lösenord som Tyra hade i grunden. Då jag vill att hon ALLTID känner sig välkommen och börja igen. Tar upp de senare. Tills dess får ni hålla ut. Sen skriver jag bara om nyheter så det finns inte alltid att man kan uppdatera 24/7. Okej? 


Kram Evelina 


 

Av sstars - 28 november 2012 09:25

  

Mest sökta personer över internet. Som in ser är massor av dem vi bloggar om med på listan. 

 


Källa 1

Av sstars - 28 november 2012 09:08

Bloggen är nominerad i bloggawards!! HÄR 

Rösta snälla så är ni underbara! I kategorin BÄSTA KÄNDIS FANSITE


Då kommer jag fixa en grej med bloggen sen kanske ;) TACK I FÖRVÄG!! :)


 

Av sstars - 22 november 2012 13:19

 

Gomez första album "Kiss & Tell"

Det har satts datum för Selena Gomez nya album. Inget specifikt datum, men någon gång i mars. 



Sstars

       

Här på Sstars kommer senaste skvaller, nyheter och mycket mer uppdateras om kändisar som till exempel: Demi Lovato, Selena Gomez, Justin Bieber, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Bella Thorne, Jennifer lawrence, Dakota Fanning.

Hoppas du trivs och kommer tillbaka! 

Sök i bloggen

Fråga mig

30 besvarade frågor

Veckans Star

     

Namn: 

Födelsenamn:

Född:

Bor: 

Yrke:

Aktuell:  

Officiell sida:

 

Har du någon favorit kändis som du skulle vilja skulle bli veckans star? Kommentera!

 


Tillfälligt nerlagt, kommer fortsätta så snart som möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Speciella länkar

   

 

Länkar

RSS

Viktig information

Komihåg att jag inte har någon som hellst kontakt med någon jag skriver om och att jag inte ansvarar för felaktig information!

Design

Headern är gjort av Lucy Hale News

 


Skapa flashcards