sstars

Alla inlägg under september 2012

Av sstars - 28 september 2012 13:49

 

Vackra Selena Gomez

Av sstars - 28 september 2012 13:32

hej jag älskade den här bloggen och jag tänker forsätta följa den så hoppas att du blir bra men det tror jag nog


Svar: Va kul :) Det hoppas jag också :) Hon som strtade och äger bloggen kanske vill fortsätta senare blogga så det kan ju hända att hon fortsätter när hon får mer tid! Kul att ni älskade den så mycket när hon bloggade, jag ska göra mitt bästa för att få de lika bra :)

 

 

Av sstars - 27 september 2012 09:10

Vill få en bra start på bloggandet så här kommer några "Visste du att..." om några känisar! /Evelina


 

...Miley Cyrus har haft tandställning 2006. Men tandläkaren stoppade den på insidan för de inte skulle synas i Hannah Montana.

 



...Selena Gomez älskar mat

 

...Jennifer Lawrence är blond, men var tvungen färga håret för The Hungers Games


...Kristen Stewart och Robert Pattinsson är tillsammans igen.

...Selena Gomez blev erbjuden rollen som Michi Tourri i Camp Rock filmerna, men hon tackade nej för hon sa att hon inte var redo för sin musikkariär ännu. Som ni märkt fick ju bästa vännen Demi Lovato rollen.


...Selenas band Selena Gomez & The Scene skulle egentligen heta "The Scene". Men skivbolaget vägrade och då blev det Selena Gomez & The Scene.

 

...Selena säger att bandet blev The Scene för alla kallade henne Wannabe Scene. Hon gjorde ett skämt av det hela.

...Hannah Montana peruken är värd 10.000 dollar. Vilket är 65909,00 Svenska Kronor. 

...Justin Bieber säger att han gärna vill göra en duet med "One Direcetion"


...Demi Lovato har varit vegetarian men klarade inte av det.

...När Demi Loato gick i skolan fanns det en lista som gick runt som löd: Alla som hatar Demi Lovato skriv under här.

...Miley Cyrus vill jobba med Justin Bieber

...När Jennifer Lawrence fick erbjudandet som Katniss Everden i The Hungers Games så tänkte hon i 3 dagar innan hon svarade. Hon var lite rädd för om filmen skulle bli stor.

...Demi Lovato ser Nick Jonas som en av de få vänner som hon kan ha ett seriöst samtal med.

...Nicki Minaj har nämn Miley Cyrus/Hannah Montana i många av sina låtar.

...Miley är rädd för spindlar

...Ibland går Miley Cyrus i sömnen


Vet det blev lite mycket om Miley men jag har ju bloggar om bara henne förut. Så säg gärna till vad ni vill läsa om :) Kram Evelina

 PS. Jag har skrivit allt för hand så det vore schysst om du länkade SSTARS om du lånade. 

Av sstars - 27 september 2012 09:05

Tänkte börja en ny kategori som heter Dress Like där du kan få insperation av dina favorit sjärnor! :)


 

Av sstars - 27 september 2012 08:54

Bellas storasyster har postat denna bild på hennes Instagram

 

Källa

Av sstars - 27 september 2012 08:43

"I'm excited for next year when hopefully my record's done and people are hearing my tunes and digging it."

"I've waited two years to put out a record, so I really want that first thing that I say to be something really important," 

 

 

Sstars

       

Här på Sstars kommer senaste skvaller, nyheter och mycket mer uppdateras om kändisar som till exempel: Demi Lovato, Selena Gomez, Justin Bieber, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Bella Thorne, Jennifer lawrence, Dakota Fanning.

Hoppas du trivs och kommer tillbaka! 

Sök i bloggen

Fråga mig

30 besvarade frågor

Veckans Star

     

Namn: 

Födelsenamn:

Född:

Bor: 

Yrke:

Aktuell:  

Officiell sida:

 

Har du någon favorit kändis som du skulle vilja skulle bli veckans star? Kommentera!

 


Tillfälligt nerlagt, kommer fortsätta så snart som möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Speciella länkar

   

 

Länkar

RSS

Viktig information

Komihåg att jag inte har någon som hellst kontakt med någon jag skriver om och att jag inte ansvarar för felaktig information!

Design

Headern är gjort av Lucy Hale News

 


Skapa flashcards