sstars

Alla inlägg under augusti 2012

Av sstars - 18 augusti 2012 10:00

Hick är en film som jag själv vill se men inte har gjort. Har någon sett den? , var den bra?.
Jag har endast sett trailern och tycker den verkar bra! Jag tycker att Chloe Mortez är en bra skådespelare, då jag har sett henne i andra filmer. Blake Lively har jag inte sett, men hon verkar också duktig.



Av sstars - 17 augusti 2012 18:47

Tumblr_lyr2w1ocgk1qdo7abo1_500_largeTumblr_m24lfdtdte1qcpv9go1_500_large

Av sstars - 17 augusti 2012 18:39


Källa: TTS

Av sstars - 17 augusti 2012 17:30

Själv har jag sett Snow White and The Huntsman och tyckte den var riktigt bra, bättre än Alice i Underlandet av samma producent. Jag tycker att Kristen Stewart var bra som Snövit och att hela filmen var bra. Så till er som fundera säger jag att jag tycker ni ska se den! Jag tycker att de har redigerat den jättebra också, så att det blev verkligt overkligt.

 

<3

Av sstars - 17 augusti 2012 14:00

 
 
 

Av sstars - 17 augusti 2012 08:00

Nu snart är det dags för det nya designen, eller headern som jag kallar design. Jag hoppas ni kommer dilla den lika mycket som jag !

 

Av sstars - 17 augusti 2012 07:00

Vad tycker ni om trailern "The great gatsby" med Leonardo DiCaprio?
Kolla in den här:
http://www.youtube.com/results?search_query=the+great+gatsby+trailer+2012



Jag ska försöka skriva lite mer om Leo, men det är lite svårt att hitta grejer tycker jag, till du som önskade så att du vet att jag iallafall försöker ;)

 
Av sstars - 17 augusti 2012 02:00

 

Texten är mycket längre än det här så vill ni läsa hela ( fast då på eng ) så tryck på källan.

Kristenstewart.se har översatt lite och det är värt att läsa!

Det är Jodie Frost som har sagt alla dom här orden . Det var hon som spelade Kristens mamma i Panic Room 2001.


Vi har alla sett rubrikerna vid check-out disken. "Kristen Stewart Fångad på bild." Vi har alla bläddrat i de blanka sidorna här och där. "Kristen och Robert ett par?" Vi fånga snapt. "Jag gillar  klänningen. Jag hatar håret. Sött par. Fula skor. "Det finns ingen skuld att erkänna människans intresse för offentliga människor. Det är lika gammalt som gatan. Folk lyfter upp vackra unga människor som gudar och dra sedan ner dem till jorden för att titta på sina sömmar. Dom är bara som oss. Men vi anser sällan de barndom vi omedvetet förstör i processen.

År 2001 tillbringade jag 5 månader med Kristen Stewart på inspelningen av Panic Room oftast  i ett utrymme stort som en  garderob. Vi pratade och skrattade i timmar, delade spontana mysterier . Jag växte att älska den där ungen. Hon fyllde 11 under inspelningen och på hennes födelsedag organiserade jag en mariachi band att spela för henne  på Taco Bar medan hon blåste ut sina ljus. Hon dansade motvilligt runt en sombrero med mig, men  rusade senare iväg till ett elektriskt  basketmatch. Hennes mor och jag såg henne hoppa runt efter bollen, hon hejade på båda lagen och skrek glatt när bollen åkte ner i korgen. "Hon vill inte vara en aktör när hon växer upp va, inte hon?" Frågade jag. Hennes mamma suckade. "Jo ... tyvärr." Vi både log och ryckte på axlarna och suckade. "Kan du inte prata henne ur det?" fortsatte jag. "Åh, jag har försökt. Hon älskar det. Hon bara älskar det. "Fler suckar.  Jag var gravid vid den tiden och fann mig själv dagdrömmer om barnet Jag kanske skulle få snart. Skulle hon vara precis som Kristen? Allt det vackra talang och oräddhet ... skulle hon hoppa och doppa och gör mig så stolt?


Källa

Sstars

       

Här på Sstars kommer senaste skvaller, nyheter och mycket mer uppdateras om kändisar som till exempel: Demi Lovato, Selena Gomez, Justin Bieber, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Bella Thorne, Jennifer lawrence, Dakota Fanning.

Hoppas du trivs och kommer tillbaka! 

Sök i bloggen

Fråga mig

30 besvarade frågor

Veckans Star

     

Namn: 

Födelsenamn:

Född:

Bor: 

Yrke:

Aktuell:  

Officiell sida:

 

Har du någon favorit kändis som du skulle vilja skulle bli veckans star? Kommentera!

 


Tillfälligt nerlagt, kommer fortsätta så snart som möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Speciella länkar

   

 

Länkar

RSS

Viktig information

Komihåg att jag inte har någon som hellst kontakt med någon jag skriver om och att jag inte ansvarar för felaktig information!

Design

Headern är gjort av Lucy Hale News

 


Ovido - Quiz & Flashcards