sstars

Alla inlägg under juli 2012

Av sstars - 31 juli 2012 12:25

 

Av sstars - 31 juli 2012 10:41


 
Nu är det bekräftat! Selenas nya frisyr är till en ny film. Titel produktionen "Mata Dog", är tänkt att vara på den nya Ric Browde'a "While I’m Dead Feed the Dog", den svarta komedin. 

Här är en beskrivning av boken:
Föreställ dig att JD Salinger hade en känsla för humormen han var intelligent. Romanen är snabba, ondska, mörker och mycket roligt. "Mina förlag har försökt övertyga mig om att böckerna är som album och sälja bättre när de publiceras postumtSe punktenfrågar jag om jag åtminstone kunde fejka min egen död, men det verkar som det är i grunden orättvist och kategoriskt vägrar att delta i en sådan bedrägeri. Min historia: en dag när jag försöker komma in byxorna i den vackraste flickan i världen, Nina Pennington och nästa dag var jag på baksidan av en limousine, genom till rock'n'roll superstjärnaöppnandet av Bowie. Men ... ([bilträffar en bula eller två) ... några döda mördareMafia här intill maffianmaffian där, att inte nämna några dör i latinska lärare, narkoleptiska nunnor, odugliga poliser och reportrar i clownerna - och nu vet jag inte varför många människor inte prata med mig ...
Kommer Selena att spela rollen av Nina Pennington? Detta är ännu okända, men det bekräftades också information om att Selena anteckna minst en låt till filmen. Som ni vet så har Selena ännu inte spelat en roll i filmen, svart komedi, så det kan vara ett genombrott i sin karriär.

 
källa: sellyg92

sstars.bloggplatsen.se


 

Av sstars - 30 juli 2012 21:36

Hejsan!
Välkommen till denna nya bloggen. Här får du läsa skådespelare och sångare och allt möjligt!
Jag hoppas du gillar det!


 

 

sstar.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

Sstars

       

Här på Sstars kommer senaste skvaller, nyheter och mycket mer uppdateras om kändisar som till exempel: Demi Lovato, Selena Gomez, Justin Bieber, Kristen Stewart, Miley Cyrus, Bella Thorne, Jennifer lawrence, Dakota Fanning.

Hoppas du trivs och kommer tillbaka! 

Sök i bloggen

Fråga mig

30 besvarade frågor

Veckans Star

     

Namn: 

Födelsenamn:

Född:

Bor: 

Yrke:

Aktuell:  

Officiell sida:

 

Har du någon favorit kändis som du skulle vilja skulle bli veckans star? Kommentera!

 


Tillfälligt nerlagt, kommer fortsätta så snart som möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Speciella länkar

   

 

Länkar

RSS

Viktig information

Komihåg att jag inte har någon som hellst kontakt med någon jag skriver om och att jag inte ansvarar för felaktig information!

Design

Headern är gjort av Lucy Hale News

 


Skapa flashcards